ten ten ten part II

janji semalam ditunaikan hari ni.

uih sukanya abang sheikh muszaphar (eh ke adik?)

tengok bapaklah.

suka baby tu dapat tengok pengantin. aku nak jugaaak.

sheikh muszaphar sebelah yang berkaca mata tu. gambar papparazi nih.

dr harlina excited!

sempena majlis akad nikah lah. duh.

encik-encik hulubalang

soal siasat. eh soal jawab.

orang-orang

nampak tu? encik astronaut di celah marhaen.

biarlah. comel sangat!

baca di bawah
ha. tengok gambar atas ni. dalam tiga langkah sederhana dari tempat pak cik bersongkok ni berdiri, ada kolam air. masalahnya nampak macam lantai je kan? 
depan mata aku je dah tiga orang jatuh. bayangkan, pakai baju smart-smart, jatuh dalam kolam pulak. aduhai. ada seorang ni, orang gelar Datuk, habis basah lencun satu badan. pembantu beliau (mungkin), pun terjebak sama, gara-gara nak selamatkan Datuk itu. 

kesian. 
telinga kuali aku ni terdengar, Datuk tu bercerita, dia rasa macam tiba-tiba masuk dunia lain. yelah, masuk dunia air lah!
aku pun hampir jadi mangsa, sebab beria nak bergambar kat hujung nak bagi nampak menara kat belakang. kalau betul la aku jatuh masa tu, terus berenanglah alang-alang ek.
bahaya bahaya.



 
the end


coretan: afiq nasir rupanya saudara belah pengantin perempuan. oh.

1 bombings:

mama ju, said...

Persembahan ada class!

 

Flickr Photostream

Pretty Icons

Meet The Author


So, yeah.