rindu rindu rindu


bermulalah semula sebuah kisah pengembaraan ilmu. 
minggu pertama sangatlah memenatkan. tolong tekankan perkataan sangat itu, tolong ya.



agak tak sangkalah. ingatkan dah tua bangka ni tak kena benda-benda sebegitu,(huih, takdelah tua mana jugak kan?) 
tapi tak apa, kita mesti pandai-pandailah kan?


tapi, satu perkara yang lagi memusykilkan aku adalah banyak sangat muka kat tempat baru ni yang ada persamaan dengan orang yang aku pernah jumpa dalam hidup aku sebelum ni. 

habis semua kawan aku cerita pasal benda ni. 
masalahnya, ramai! ok aku tak hidup dalam masa silam, harapnyalah. 

tapi itu satu kenyataan, aku rindu sangat kawan-kawan lama dan kehidupan di UM. 
rindu rindu rindu. rindu makanan kafe UM jugak. rindu betul.





coretan: hari pertama kuliah dah pergi perpustakaan. aku tidak begitu kebiasaannya. hohoh. aku rasa duniaku kini tunggang-terbalik.


2 bombings:

AiZ said...

oh.. rindu rupanya.. nape tak singgah um hari hari makan di sana?
^__^




Aiz latest entry
How to be profesional blogger
babysitter attacked by a cat brutally! must watch!
Idea untuk susun wayar komputer

jari | jemari said...

wah aiz, itu memerlukan belanja yang cukup besar. gaji macam aiz bolehlah..

jangan malu-malu nak sponsor ye.hohoh

 

Flickr Photostream

Pretty Icons

Meet The Author


So, yeah.