malaysiacheatlaser

isu tu dah reda, kut. alhamdulillah MALAYSIAKU MENANG!


apa-apa pun, seronok tengok perlawanan malam tadi. berdebar-debar macam aku pulak yang kat padang. aku tak adalah ikut bola sepanjang masa tapi aku rasa macam game malam tadi laju dan tangkas. jadi seronoklah.


rasanya kalau malaysia menang malam tadi lagi gembira lah kan tapi dengan pasukan lawan yang bersungguh-sungguh habis tu, memang patutla diorang yang menang game malam tadi. sekurang-kurangnya rakyat pasukan garuda takdelah nak marah lagi 

pasukan malaysia, memang peh. 
pasukan indonesia, memang gila bertenaga lah oi. 
sebab tulah khairul fahmi dapat nama, dahsyat wo garuda asak!


pak cik suzuki jugak femes

ha buat apa tu?



gambar mr google la kan kasi.


lagi satu seronok ialah status fb dan twitter lah kan. macam-macamlah hihih.




coretan: cameraman gatai nooo, bak kata yon yon.

5 bombings:

Megat Shah said...

hah farah..asal caption gamba pmaen msia tue kontroversi sgt

Anonymous said...

hahaha..agak la megat..ape pun..seronok terjerit-jerit semalam

jari | jemari said...

megat: bergantung kepada mindset jugakla kan heee

anon:siapa yea? hmm. jerit-jerit jugak? geng ah

aisya said...

ok tetibe pasukan malaysia terus diminati.

jari | jemari said...

ish baru ada sebab nak diminati haha

 

Flickr Photostream

Pretty Icons

Meet The Author


So, yeah.