peperangan masa remaja a.k.a pmr


tak tau kenapa sekarang ni susah benar rasanya nak menulis kat blog ni. padahal ada banyaaaak nak tulis.
mungkin sebab selalunya nak tulis satu entri tu ambil masa yang lama kot.
saja je nak luah perasaan pasal benda ni. nak sangat buat tapi tak buat-buat. ish ish apa penyakit ni?




niat yang sebenar tulus mulus suci murni sesuci minyak murni adalah nak ucapkan,

SETINGGI-TINGGI TAHNIAH

untuk semua yang baru (err tak baru sangat la...) dapat keputusan PMR. Ulfah, tahniah tahniah!


Kalau dapat apa yang kita nak syukur banyak-banyak.
tapi
kalau tak dapat pun, syukur jugak. mana tau kalau kita dapat benda tu kita suka sangat pulak ke jadi si tanggang ke apa ke.



hehe recycle la upah yeh?










coretan: tak rasa syoklah nama kena sebut lepas tu kena lari-lari bapak cepat-cepat naik pentas. tak sempat nak habis terkejut dapat 9A, dah semput pulak.







1 bombings:

aisya said...

haha.biaselah tu blur nk tulis

 

Flickr Photostream

Pretty Icons

Meet The Author


So, yeah.