tiga orang

sampai 3 orang tag. borong sekalilah semua.

 
tag tag #1


1. Sile beritahu nama penuh kamu. Tak kisahlah sampai nama datuk, moyang kamu tuu.
mein name ist farah nabihah. cukupla tu.

2. Kamu suka warna pink tak?
suka jugak.cuba bayang dunia ni takdak kaler pink, kan kurang berseri. so i'm flexible hahha

3. Kalau kamu ditakdirkan bertemu dengan si pemberi taggie ni apa kamu nak cakap dengan dia?
yon: yon jom main bubble!
azie:  azie azie azie rindu nak dengar azie gelak hehheh
shino: doraemo-unnnn! 

4. Siapa paling comel? MaherZain atau kamu?
er kenapa ye maher zain? yeh itu yang kita nak kaji yeh. baiklah. maka kajian saya mengatakan maher zain. saya hampa.

5. Mana lagi sedap, kek atau aiskrim?
kek aiskrim ah sedap. 

6. Bila tarikh lahir si pemberi taggie ni? ( Kalau kamu ingat, kamu memang hebat )
yon: heleh 28 julai
azie: 13 mei uh uh.
shin shin: 24 november, ha ni kalau tak betul-betul tertukar dengan birthday kokila. dah ada tragedi dah.

betul kan? kannnn? kan? *betulkan rambut yang bergel guna ibu jari sambil senyum hensem*

7. Ain Maisarah, siapakah dia?
mungkin bakal anak. mungkin.



8. Ceritakan sejarah kamu membuat blog. Ikutlah sampai perenggan pun.   
 baiklah kisahnya begini sebenarnya.
pada suatu hari, 
















saya gatai tangan, terbuat pulak.sekian

9. Apabila hari jadi kamu, kamu nak saya ( pemberi taggie ini ) beri apa kat kamu?
eh takpe ke ni? 
ha yon, kita nak rasa cupcakes yon buat! jadi dak? heheh
azie emm emm kita nak mintak apa yeh kasut sepasang baju sepersalinan hahah demand melampau. taknak ah, nak azie lukis katun kiyuuuuut miyut special punya. *wink wink*
shino: apa-apa yang dia masak, spagheti mak shino pun sodap. adoi lapar.


10. Taggie ni ada sepuluh soalan jadi wajib tag sepuluh orang ya!
hey ni bukan soalan. tak kira! 


sesungguhnya aku buntu. maka tag diri sendiri boleh? 
ish pemalas.

yon.azie.shino(hahah sengaja mempermainkan).nabil.husna.khoi.kak aisyah. mashitah. tini.(budak lepasan spm takde kerja sila buat boleh isi masa yang sangaat lapang ituu).wanie! ehem roommate buat eh. dah lah. buntu.








tag tag #2

wohoho aku buat tag ni bersungguh-sungguh walaupun patutnya aku bersungguh buat benda lain


Full name : please refer to the above. please.

Date-of-birth : klunya ialah pada pertengahan tahun ya puan-puan. 

Age : sembilan belas lagi. syukur lama dah hidup.

Married : ni apa aku kena jawab ni? next!

Zodiac :  gemini ya adik-adik. gemini. ya pandai pun.

Foot-size : skala gajah. 8 or 9

Weight :  skala itik. next!

Height :  next. 

Nickname(s) : farah, far, bang bang

College/University :   uish ni rahsia kerajaan. bahaya kalau terbongkar.hahha.

Last-thing-I've-just-did : makan nasi bungkus berwap, menu nasi goreng ada udang sebiji.

My-room-condition : bukan nak puji la. tapi baju dalam bakul tak lipat lagi.

Having-a-relationship ? For many times ? : ey your attempt failed. next.

Take Your Own Picture Now and Don't Edit : aku nak ingkar. malas nak capai suratkhabar tutup kepala hahah suka hati.

Name-of-your-gf/bf-right-now : rupert grint. yang lain tu KIV dulu.

Name-of-the-person-you-miss-the-most-right-now : mira basir. takde orang struggle gila kat sini heheh.

Name-of-the-person-you-hate-the-most : tak ada. ada sorang manusia aku tak suka tapi tak tau nama pulak

Name-of-the-last-person-you've-hurt : maafkan daku kalian yang terluka. tsk tsk.

Name-of-your-pet(s) : tak wujud    

ABOUT MYSELF

Pernah korek hidung ?
- tak pernah sekalipun tau

Pernah baca mesej pastu senyum/gelak sorang-sorang ?
- pernah, tak gila kan?

Pernah gayut sampai tertidur?
- setakat ni belum lagi

Pernah kentut di khalayak ramai ?
- provokasi ni. tak boleh jawab

Pernah tidur dalam kelas ?
-pun tak pernah. i'm always wide awake. because i'm not human. *seriously i'm positively lying*
 
Pernah pukul orang ?

- ganehnya. tak lagi.


Pernah nanges depan awek/pakwe 

- tak. yakin.


Pernah kena birthday prank ?

- birthday time cuti sekolah memang takkan kena.



FIRST TIME


Kena marah :
mungkin masa aku baby, tangan aktif pecahkan barang mak aku. mungkin la.
 
Duduk jauh dari family :
form one. sedih je parents jarang datang.

Tengok wayang :
dengan pak cik. bila, tak ingat

Ponteng kelas :
sekolah agama aku selalu tergoda dengan tidur petang dengan telenovela

Jatuh cinta :
too hot to handle.

Accident :
aku jatuh darjah tiga, lari syok sangat, lutut luka besar, kira tak? takde kena langgar apa pun.




ha penat lah nak tag.
 







coretan: use your youth and energy to travel. 

0 bombings:

 

Flickr Photostream

Pretty Icons

Meet The Author


So, yeah.