random ransom. eh dak dak random random

ten random things about me. well, not going to be any more interesting than harry potter yo.

tapi eden raso macam gatai nak buat, jadi den buatlah ha. den pun tak pasti sebenanya si yon yon ni tag fara den ni ke farah lain. almaklumlah nama femes, ye dak?

tak kira nak buat jugak.


so here i go.

1. suka dengar orang kedah cakap :3
er ni pasai apa tak tau lah. family memang tak dak kaitan. tapi loghat lain pun suka jugak.
nogori sodap, kelate come sokmo ehehehe.

2. senang tidur
insyaAllah tidak ada masalah. letak kepala atas bantal (ke katil tanpa bantal ke, lantai, dinding
ke) lalu tidurlah dengan serta-merta.
tapi, atas meja tak boleh pulak. =.='

3. i love food too. preferably spicy and spicier

4. most common word that i frequently have wrong spelling is DEFINITELY. *phew takdak
line merah-merah tu lah!*

5. i opt for schooling teenagers to have their own handphone after spm.
you read it right, after spm. my personal opinionlah. because, you can always use fixed line.
lagi murah, lagi baguih. ( awat cakap kedah? ha-ha).

tapi itu kes remaja yang rumah dia ada telefon talian tetap, yang mak dia ada handphone
tapi tak guna 24 jam
jadi boleh pinjam sekali-sekala untuk hal kut-kut penting, yang tak gayut dengan bf/gf,
yang ada facebook dan yang lain-lain yang dirasakan sesuai. bukan apa nanti mesti
menyimpang kegunaan dia. betui ni. berapa kerat ja boleh kawal diri.
tapi budak sekarang mana boleh tahan. kawan ada handphone mana boleh tak de beb.
untuk sebahagian remaja la, ada jugak remaja yang memang perlu guna handphone.

6. kaki gatal nak jalan.teehee.

7. kurang gemar perkataan yang dieja sekejap huruf besar kelip mata jap lagi huruf kecik
pulak.

8. terpesona dengan langit biru yang ada awan-awanan. cantik woo. suka

9. cenderung kepada kartun, anime dan yang sewaktu dengannya

10. suka tengok manusia, dari sudut tepi-tepian, ada slide kat hidung tak kiralah mancung
kemik kembang kempis, semua cantik, subhanallah, macam ni






ha ambik. random habis.
with that i thank you.



okeh maka saudari shino, afie, sab, ufah, aisya chan, nabil er habiskan spm dululah, azie, una, boo, belliyop ha sape lagi. yang terbaca-baca ni ke kan, anda ditag harap maklum. silalah!





coretan: entri kali ni bahasa campuq-campuq sikit takpalah ya :B dilarang guna dalam peperiksaan.







2 bombings:

aisya said...

yg no 9 tu ley same ngan aisya :)

jari | jemari said...

ehehe. kronik tak?

 

Flickr Photostream

Pretty Icons

Meet The Author


So, yeah.